Ordning och reda

Jag har alltid drömt om att ha välorganiserad förvaring i badrummet och att slippa gräva runt i en överfull necessär varje morgon och kväll. Våra tidigare badrum har dock av olika anledningar inte varit lämpade för den här typen av förvaring. Men skam den som ger sig, plötsligt händer det. Förstår ni hur mycket tid vi kommer att spara på morgnarna bara på att slippa leta efter kajalpennan eller hårvaxet varje morgon? Det är svårt att ge någon mer specifik tidsangivelse, men jag tror att det rör sig om eoner av tid!



Kommentarer:

1 Linda:

Åh vad fint! Så vill jag också ha det. Var sak på sin plats liksom.
Vart har ni köpt allt till skåpen för förvaringen? Ikea?

Svar: Lådorna i plexiglas är från Ikea och de i mörkt trä är från Aspen och följde med kommoden :)
Sara & Joel

2 Nya huset:

Wow, något sådant kommer aldrig, aldrig ske i vår familj. Möjligtvis när barnen flyttat hemifrån. NJUT!!!!!!!!!!!!!

Svar: Den som väntar på något gott... ;)
Sara & Joel

3 Hege:

Rena rama makeup-studion :)

Svar: Eller hur, visste inte att allt detta gömde sig i min necessär!
Sara & Joel

4 Robex Lundgren:

fint

5 Olivia Nilsson:

Fin blogg!

Svar: Tack!
Sara & Joel

6 Sofia:

Det blev ju superbra!!

7 shazi:

så fint

8 Michelle:

Så himla snyggt och om inte annat jätte praktiskt så skulle jag behöva ha! Får nog investera i det! Var har du köpt det? :D

Svar: Ikea! För en billig penning kan tilläggas. Kanon!
Sara & Joel

9 Mielo:

Bra förvaring i badrummet är ju verkligen en dröm! Och så himla fint ni fått till det :) Har dessvärre inte plats i vår nuvarande lägenhet, men i framtiden kanske.

www.henniska.blogg.se

Svar: Tack så mycket! Alltid något att se fram emot :)
Sara & Joel

10 Tommy:

fint

11 Jessica:

Vad skönt att ha så mycket plats för alla grejer! Den dagen jag får ett bättre badrum, måste jag definitivt införskaffa såna lådor!

12 angelicasvarld.blogg.se:

Gud vad härligt med bra förvaring - snyggt och lättillgängligt !! Perfekt!

Hoppas du får en härlig påsk!

13 Ditte:

Väldigt praktiskt och snyggt att få bort allt. Jag hade liknande en gång, men det blev konkurrens om utrymmet när ett par tonårsdöttrar också ville vara med och dela...

Svar: Haha, jag förstår det :)
Sara & Joel

14 När Annie fotograferar i Kalifornien:

Tror att det där är en av de bästa investeringarna man kan göra! :-) Har själv funderat på det men det är inte aktuellt eftersom jag bara ska vara här ett år till. Men hemma sedan, i Sverige, ser jag et där som ett måste!

Svar: Det är guld värt och så lätt att ordna!
Sara & Joel

15 ddianasliv.blogg.se:

Åh vad fint och härligt att ha det så välordnat! :)

16 Sara Lundström:

Åååhhh vad fint! Vill också ha så.

17 Camilla Sigvardsson Asplund :

Så snyggt! Finns väl inget bättre än ett väl organiserat badrum!

18 hjjonsson.blogg.se:

Snyggt!

19 Josephine:

Men å så smart! :)

20 Olivia Nilsson:

Fin blogg!

Svar: Tusen tack!
Sara & Joel

21 alina:

Snyggt!

Svar: Tack!
Sara & Joel

22 kerstin ehrenholm:

så praktisk och snyggt

Svar: Tack :)
Sara & Joel

23 Anastasia - Mitt liv i Stockholm:

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack snälla!
Sara & Joel

24 Longevity - en blogg om hälsa:

Smart förvaring!

Svar: Eller hur! Ikea imponerar :)
Sara & Joel

25 Gina:

härligt med ordning och reda! :)

Svar: Så skönt!
Sara & Joel

26 Therese Hedeblom:

Ååh så fint hus, och så härligt med ordning! Tänk om man kunde ha sån ordning och reda här hemma! :) Blir lätt stökigt med en gång XD

Svar: Bra förvaring är verkligen a och o för att hålla det organiserat :)
Sara & Joel

27 Isabelle Olofsson:

Snyggt!!

Svar: Tack!
Sara & Joel

28 Miranda Björk fd. Östlund:

Åh så där skulle man ha det! haha så ser det verkligen inte ut hos mig xD

Svar: Det har alltid varit en dröm, det är aldrig för sent ;)
Sara & Joel

29 Liisa Lindström:

SNYGGT!

Svar: Tack!
Sara & Joel

30 Alma:

Åh så härligt med ordning och reda! :)

Kommentera här: